«АССОЦИАЦИЯ АВТОШКОЛ КАЗАХСТАНА» ЖСШ директоры Айғалиева Айфара Байжанқызы Маркетингтік коммуникация және Брендинг тақырыбында Бизнес-инкубациялау бағдарламасына қатысушыларға маркетингтік коммуникация бизнестің өндіріс-өткізу жүйесінде маңызды орын алатынын, тұтынушыға тиімді әсер ету үшін коммуникацияның келесі амалдарын дұрыс пайдалануды және коммуникациялық элементтерді дұрыс қолдану арқылы нарықта тауарды ұтымды жылжытуға болатынын сонымен қатар, қалыптасқан нарықтық жағдайда жарнама тек ақпараттық ғана емес коммуникативті рөлде атқаратындығын сөз етті.
Кездесу барысында «АССОЦИАЦИЯ АВТОШКОЛ КАЗАХСТАНА» ЖСШ-нің жарнамалық, маркетингтік іс әрекеттерімен, нарықта қандай байланыс құралдарын қолданатынын, жарнамаға шығаратын қаржы көлемін және жарнамалау барысында өнімнің қаншалықты өтуін зерттеу секілді тәжірбиелерімен бөлісті.