Business Model Canvas – жұмыс істеп тұрған бизнесті талдауға арналған ең танымал құралдардың бірі. Осы шеңбердің көмегімен сіз өз бизнесіңізді жаңарта аласыз немесе тіпті толықтай құра аласыз. Бұл қалай жұмыс істейтінін бизнес-инкубациялық бағдарламаның қатысушылары егжей-тегжейлі түсінді.
Оқу барысында келесі маңызды мәселелер қарастырылды:
– Business Model Canvas дегеніміз не;
– әдіс Стартапқа қалай көмектеседі;
– value Proposition Canvas көмегімен клиенттер үшін күшті ұсынысты қалай жасауға болады;
– үздік құндылық ұсыныстары;
-бар модельдерден бизнес-модельді таңдауға бола ма;
– бизнес-модельді қалай бағалауға болады?
– бизнес-модельді қалай инновациялық етуге болады?
– Lean Canvas және басқа әдістер.
Business Model Canvas бизнес-модель құрудың негізгі әдістерінің бірі болып саналады. Бұл жалғыз емес: соңғы 20-30 жылда мұндай құралдардың саны бірнеше есе өсті. Дегенмен, Business Model Canvas ең танымалдардың бірі болып қала береді, өйткені бұл модель өте көрнекі (барлық өзара байланысты бизнес-процестер бір парақта сипатталған).
Модельді шамамен он жыл бұрын швейцариялық бизнес теоретигі Александр Остервальдер мен АҚШ профессоры Ив Пинье жасаған. Олар бұл әдісті “бизнес-модельдерді құру” кітабында сипаттады.
Көптеген алыптар – инновациялық бизнес-модельдер, бұлар керемет өнім емес. Мысалы:
-Amazon дәстүрлі дүкені жоқ әлемдегі ең ірі интернет-дүкенге айналды.
– Apple музыканың ең ірі сатушысы болып табылады, бірақ оның бірде-бір студиясы жоқ және продам дискілерді сатпайды.
– Skype ұзақ уақыт бойы өзінің желілік инфрақұрылымы болмаса да, әлемдегі ең ірі телекоммуникация провайдері болды.
– Netflix бірде-бір физикалық жалдау пунктінсіз бейне жалға беруде жаңа өмір сыйлады.
– Starbucks-кәдімгі кофені премиум бағамен сататын әлемдегі ең үлкен кофе желісі.
Алдымен, жобаның басында сіз өнімді жаңартуыңыз керек. Келесі қадам — процестерді жаңарту. Бірақ содан кейін бизнес-модельді жаңарту қажет.
Бизнес-модельді құру, бизнес-трекер, Технологияларды коммерцияландыру жөніндегі сарапшы Гүлшат Айешеваның пікірінше, инновациялық жобалар мен стартап командаларының қатысушыларына өз бизнесін тұтастай көруге, оның әртүрлі элементтерінің бір-бірімен қалай байланысты екенін көруге мүмкіндік берді және олардың өнімі мен технологиясының айқын емес мүмкіндіктерін іске асыруға көмектеседі!