Business Model Canvas – бизнесті талдаудың негізгі құралы 22 тамызда Жәңгір хан атындағы БҚАТУ бизнес-инкубаторының “West StartUp Incubator”бизнес-инкубациялық бағдарламасының қатысушылары мастер-класста және консультацияларда талдады.

Business Model Canvas – жұмыс істеп тұрған бизнесті талдауға арналған ең танымал құралдардың бірі. Осы шеңбердің көмегімен сіз өз бизнесіңізді жаңарта аласыз немесе тіпті толықтай құра аласыз. Бұл қалай жұмыс істейтінін бизнес-инкубациялық бағдарламаның қатысушылары егжей-тегжейлі түсінді.

Оқу барысында келесі маңызды мәселелер қарастырылды:

– Business Model Canvas дегеніміз не;

– әдіс Стартапқа қалай көмектеседі;

– value Proposition Canvas көмегімен клиенттер үшін күшті ұсынысты қалай жасауға болады;

– үздік құндылық ұсыныстары;

-бар модельдерден бизнес-модельді таңдауға бола ма;

– бизнес-модельді қалай бағалауға болады?

– бизнес-модельді қалай инновациялық етуге болады?

– Lean Canvas және басқа әдістер.

Business Model Canvas бизнес-модель құрудың негізгі әдістерінің бірі болып саналады. Бұл жалғыз емес: соңғы 20-30 жылда мұндай құралдардың саны бірнеше есе өсті. Дегенмен, Business Model Canvas ең танымалдардың бірі болып қала береді, өйткені бұл модель өте көрнекі (барлық өзара байланысты бизнес-процестер бір парақта сипатталған).

Модельді шамамен он жыл бұрын швейцариялық бизнес теоретигі Александр Остервальдер мен АҚШ профессоры Ив Пинье жасаған. Олар бұл әдісті “бизнес-модельдерді құру” кітабында сипаттады.

Көптеген алыптар – инновациялық бизнес-модельдер, бұлар керемет өнім емес. Мысалы:

-Amazon дәстүрлі дүкені жоқ әлемдегі ең ірі интернет-дүкенге айналды.

– Apple музыканың ең ірі сатушысы болып табылады, бірақ оның бірде-бір студиясы жоқ және продам дискілерді сатпайды.

– Skype ұзақ уақыт бойы өзінің желілік инфрақұрылымы болмаса да, әлемдегі ең ірі телекоммуникация провайдері болды.

– Netflix бірде-бір физикалық жалдау пунктінсіз бейне жалға беруде жаңа өмір сыйлады.

– Starbucks-кәдімгі кофені премиум бағамен сататын әлемдегі ең үлкен кофе желісі.

Алдымен, жобаның басында сіз өнімді жаңартуыңыз керек. Келесі қадам — процестерді жаңарту. Бірақ содан кейін бизнес-модельді жаңарту қажет.

Бизнес-модельді құру, бизнес-трекер, Технологияларды коммерцияландыру жөніндегі сарапшы Гүлшат Айешеваның пікірінше, инновациялық жобалар мен стартап командаларының қатысушыларына өз бизнесін тұтастай көруге, оның әртүрлі элементтерінің бір-бірімен қалай байланысты екенін көруге мүмкіндік берді және олардың өнімі мен технологиясының айқын емес мүмкіндіктерін іске асыруға көмектеседі!

090009, Қазақстан Республикасы, Орал қаласы, Жәңгір хан көшесі, 51
  • Ректор қабылдауы:8 (7112) 50 13 74
  • Кеңсе:8 (7112) 52 21 00
  • Қабылдау комиссиясы:8 (7112) 50 24 01
  • Е-мейл:[email protected]
Жаңалықтарға жазылу